سامسونگ


سامسونگ (به کره‌ای: 삼성) یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک گردید و در میانه دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز وارد شد؛ ورود به این حوزه‌ها بود که سبب رشدهای پسین آن گردید. پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود


برای آخرین بار ؛ ساعت رسمی کشور به عقب کشیده می‌شود

برای آخرین بار ؛ ساعت رسمی کشور به عقب کشیده می‌شود

برای آخرین بار ساعات رسمی کشور در سی و یکم شهریور ماه 1401 به عقب کشیده می‌شود .

سامسونگ از Galaxy M53 - 5G رونمایی کرد

سامسونگ از Galaxy M53 - 5G رونمایی کرد

سامسونگ از گلکسی M53 5G رونمایی کرد که اولین گوشی سری M با دوربین 108 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. همچنین این دومین دستگاه میان رده غول فناوری با چنین سنسور قدرتمندی محسوب می‌شود و از نظر مشخصات بیشتر شبیه به A73 5G است.

گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

اندروید ۱۲ اکنون برای بیش‌ از ۱۰۰ میلیون مشتری سامسونگ دردسترس قرار گرفته است. درحالی‌که هر روز دستگاه‌های بیشتری از غول فناوری کره‌ی جنوبی، جدیدترین نسخه‌ی عمومی سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI را دریافت می‌کنند، گوگل درحال آماده‌سازی اندروید ۱۳ است.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با قلم S Pen را معرفی کرد

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با قلم S Pen را معرفی کرد

سامسونگ امروز گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا را معرفی کرد که اولین پرچمدار این شرکت برای سال 2022 و جانشین گلکسی اس 21 اولترا 2021 و گلکسی نوت 20 اولترا 2020 خواهد بود. در کنار پیشرفت‌های معمول سال به سال، داستان اصلی در اینجا گنجاندن قلم S از خط منقرض شده گلکسی نوت است.

گلکسی S22 و S22 پلاس رونمایی شد

گلکسی S22 و S22 پلاس رونمایی شد

سامسونگ در مراسم «گلکسی آنپکد» از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد: سری گلکسی S22. این خانواده مانند نسل‌های قبلی شامل سه عضو می‌شود که گلکسی S22 و S22 پلاس، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و در کنار طراحی مشابه، بخش بزرگی از مشخصات فنی‌شان هم شبیه یکدیگر است.

درباره‌ی نویسنده
علاقمند به دنیای بزرگ تکنولوژی و کامپیوتر، بازی و استریم .....
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...