هواوی


فناوری‌های هوآوِی (به چینی: 华为技术公司) یک شرکت چینی چندملیتی فناوری است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعالیت دارد. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.

هوآوِی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که نزدیک ۴۶٪ درصد در بخش پژوهش و توسعه کار می‌کنند. این شرکت نزدیک ۲۰ مؤسسه پژوهش و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در پژوهش و توسعه سرمایه‌گذاری کرد.

در سال ۲۰۱۰ هوآوی سود ۳٫۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. کالاها و خدماتش در ۱۴۰ کشور به‌کار گرفته‌شده و هم‌اکنون ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان، از تجهیزات هوآوِی بهره می‌برند.


برای آخرین بار ؛ ساعت رسمی کشور به عقب کشیده می‌شود

برای آخرین بار ؛ ساعت رسمی کشور به عقب کشیده می‌شود

برای آخرین بار ساعات رسمی کشور در سی و یکم شهریور ماه 1401 به عقب کشیده می‌شود .

هواوی میت 50 با اسنپدراگون 8 نسل 1 اما بدون 5G

هواوی میت 50 با اسنپدراگون 8 نسل 1 اما بدون 5G

وضع شدن تحریم‌های شدید ایالات متحده آمریکا علیه هواوی سبب شد تا روند پیشرفت و ارائه محصولات این کمپانی با مشکلاتی مواجه شود. با این حال به نظر می‌رسد که هواوی میت 50 پرچمدار بعدی چینی‌ها با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 و البته بدون پشتیبانی از 5G باشد.

رونمایی گوشی تاشوی هواوی Mate X3 احتمالا تا ماه آینده

رونمایی گوشی تاشوی هواوی Mate X3 احتمالا تا ماه آینده

هواوی به دلیل محدودیت‌های موجود در تأمین قطعات با مشکلاتی روبرو است، اما ظاهرا این شرکت چینی قصد دارد تا گوشی تاشوی جدید خود یعنی هواوی Mate X3 را تا ماه آینده معرفی کند. این دستگاه به نبرد رقبایی از اوپو و سامسونگ خواهد رفت.

درباره‌ی نویسنده
علاقمند به دنیای بزرگ تکنولوژی و کامپیوتر، بازی و استریم .....
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...